Site Logotype

Tarieven
Kinesiologie/reflexintegratie
holistische EMDR

Kinesiologie of reflexintegratie

Een sessie kinesiologie en/of reflexintegratie duurt circa 75 minuten.
We nemen samen de tijd om te bepalen waar we aan gaan werken,
de behandeling rustig en goed uit te voeren en
op je in te laten werken.

In een eerste afspraak zullen we meer uitgebreid ingaan op de hulpvraag.
In vervolgafspraken zullen we daar kort op terug komen.
Per sessie wordt bepaald waar we deze keer specifiek aan gaan werken,
passend binnen de overkoepelende hulpvraag.

Ik werk alleen op afspraak.

Ik vind het heel erg belangrijk dat jouw kind zich veilig voelt bij mij.
Want alleen dan kunnen er veranderingen plaats vinden.
Ook vind ik het belangrijk dat er ruimte is voor jullie verhaal.
Daar maak ik tijd voor.

Als je aanvullend verzekerd bent, worden deze sessies vaak gedeeltelijk vergoed. 
Wil je weten of jouw zorgverzekering ook mijn behandelingen vergoedt,
kijk dan in hun polisvoorwaarden of neem contact met hen op.

Losse behandeling (incl. BTW)

80,-


Holistische EMDR

Een sessie holistische EMDR voor kinderen duurt maximaal 2 uur.
Op basis van jullie verhaal kijken we ook nu weer samen
waar we het beste aan kunnen gaan werken.
Welke momenten of overtuigingen blokkeren de groei en ontwikkeling van je kind.
De sessie verloopt rustig en ontspannen,
met voldoende tijd om te laten gebeuren wat er nodig is.

Ook een EMDR-sessie gebeurt alleen op afspraak.

Verbinding maken en veiligheid is altijd belangrijk,
zo ook bij een kind dat voor een EMDR-sessie komt.
Jouw kind moet zich veilig voelen bij mij.
Daar werken we eerst aan.
Vanuit veiligheid kunnen we gaan veranderen.

Een holistische EMDR-sessie wordt niet vergoed door de verzekeraar.

Sessie holistisch EMDR (excl. BTW)

125,-

Hulp voor jezelf?

Ben je op zoek naar hulp voor jezelf, en spreekt mijn werkwijze je aan?
Wil je weten of ik jou ook kan helpen? Je bent meer dan welkom.
Voor meer informatie kun je kijken op Praktijk Enerqi of
neem contact met me op via 06-15632790.

Tevreden?
Ben je tevreden? Vertel het anderen!
Ben je niet (helemaal) tevreden, vertel het dan alsjeblieft aan mij.
Dan gaan wij samen kijken of we een oplossing kunnen bedenken.
Mochten wij er samen niet uitkomen, dan bestaat de mogelijkheid een onafhankelijk klachtenfunctionaris (aangesloten bij Quasir) in te schakelen.
Meer informatie hierover vind je op de site van VBAG.